Ruim 30 jaar ervaring op culinair gebied en een gedegen opleiding op het gebied van voeding maken dat ik regelmatig word gevraagd om nieuwe concepten te ontwikkelen voor de levensmiddelenindustrie.
Dit kan zijn het ontwikkelen van een nieuw product, het testen en beoordelen van producten, receptuurontwikkeling of het samenstellen en (her)schrijven van een foutloze menukaart voor een restaurant.
Dit kan zijn het ontwikkelen van een nieuw product, het testen en beoordelen van producten, receptuurontwikkeling of het samenstellen en (her)schrijven van een foutloze menukaart voor een restaurant.
Enkele opdrachtgevers:
Ahold, Intercaves, Vos & Partners, Boerderijzuivel, Bureau & Zo, Groenten en Fruitbureau Colourful Taste, CK Mediapromotions, Melman Communications, Sopexa Nederland, Tot Public Relations, Leef.nl (Sanoma).
Ahold, Intercaves, Vos & Partners, Boerderijzuivel, Bureau & Zo, Groenten en Fruitbureau Colourful Taste, CK Mediapromotions, Melman Communications, Sopexa Nederland, Tot Public Relations, Leef.nl (Sanoma).
Workshops
Workshops op maat voor groepen en bedrijven.
‘Mijn persoonlijke missie is om mensen te laten ervaren wat ultieme smaakbeleving is. Dat ze op reis gaan in de grote culinaire wereld, veel gaan proeven en uiteindelijk zullen kiezen voor kwaliteit’.
Het 'Eet je Fit' programma voor medewerkers van Ahold, bestaande uit 12 lessen, wordt in samenwerking met Bon Appétit Diëtisten gegeven op diverse locaties in het land.
‘Mijn persoonlijke missie is om mensen te laten ervaren wat ultieme smaakbeleving is. Dat ze op reis gaan in de grote culinaire wereld, veel gaan proeven en uiteindelijk zullen kiezen voor kwaliteit’.
Het 'Eet je Fit' programma voor medewerkers van Ahold, bestaande uit 12 lessen, wordt in samenwerking met Bon Appétit Diëtisten gegeven op diverse locaties in het land.
Fotografie: Adrienne van der Smagt